Conclusió? molt correcte tot però no sé... sembla que el to general és "què trist és ser transsexual i què malament que ho passem". L'altre dia a la ràdio estava la Beatriz Espejo i comentava, en contra d'aquesta visió, que ella s'ho passava fantàstic sent transsexual i que no tot són desaventatges. Jo em quedo més amb aquesta perspectiva.
Anuncio
Transsexualitat a la tele
-
Transsexualitat a la tele
Ahir va haver un parell de programes amb continguts trans. A l'Entre línies un reportatge on surtien l'Andrea Planelles (FIG) i el Roger Saunell, amb el típic estil de cosa fina que s'estila a TV3. A Antena 3 no sé com es diu el programa però sortia l'Alba Romero, aquesta noia que han readmès a la Guardia Civil, explicant coses i ensenyant-nos el seu novio romanès, amb estil una mica més freakish, potser efecte de la il·luminació (i de l'esmentat novio). Curiosament, l'Alba em va semblar més femenina en les fotos de noi que en la seva nova encarnació.
Conclusió? molt correcte tot però no sé... sembla que el to general és "què trist és ser transsexual i què malament que ho passem". L'altre dia a la ràdio estava la Beatriz Espejo i comentava, en contra d'aquesta visió, que ella s'ho passava fantàstic sent transsexual i que no tot són desaventatges. Jo em quedo més amb aquesta perspectiva.
Etiquetas: Ninguno
-
Mi humilde opinión
Nadia, estoy casí de acuerdo contigo, pero también hay muchas personas, que a lo largo de su vida lo han pasado o lo estan pasando muy mal, y socialmente aún está muy estigmatizado. Pero también es cierto que debieran poner referentes de "orgullo". Quizás lo que debiran haber hecho es poner más visiones para ver que existe un ábanico más amplio. No sé esta es mi humilde opinión.
Por otra el reportaje de la transexual Alba, me parecio bien, a la tía la veias feliz, además que un organismo tan carca, homofobo y jerarquizado como la Guardia Cívil acepte a las personas transexuales me parece fantástico. Creo, que algo comienza a cambiar también en la transexualidad. Ya era hora.
A través de Paypal.es
Xarxes Socials
- Carrer de Sant Adrià, 20
- 08030 Barcelona, Spain
- Tel: (34) 620 550 768
- Email: amicsgais@amicsgais.org
NIF: G62823000
Compte corrent a "la Caixa" per ajudar econòmicament al projecte GAG amb donatius o ingresar bestretes de les sortides:
Cuenta corriente en "la Caixa" para participar económicamente en el proyecto GAG con donativos o realizar ingresos de reservas de salidas:
ES76 2100 3005 4822 0044 7001
La asociación Grup d'Amics Gais, Lesbianes, Transsexuals i Bisexuals (GAG) no se resposabiliza de las opiniones de colaboradores y usuarios.
La web del GAG puede contener enlaces a otras páginas de terceras partes que no puede controlar. Por lo tanto, el GAG no puede asumir y declina cualquier responsabilidad por el contenido que pueda aparecer en páginas de terceros. El GAG se compromete a eliminar cualquier contenido que pueda ser considerado ilícito. Puedes leer las normas del forum.
Comentario