No sé, no sé. Hauré de provar el maquillatge dels ulls amb aerògraf i el collar de gos. Amb el trajín que li dono, la perruca ja mes o menys comença a semblar-se.
Anuncio
Parecidos razonables
-
assemblançes
Jo el que vull dir esque n'hi ha mes assemblançes de les que no es parla per exemple , no un dona l'inpressiò de qeu el Miki s'assembla a el parada de cine de barrio??jo els vec molt iguals nome sli falta al Miki dir això de "paquete con paquete" jejeje opineu a veure si estic en lo cert.
-
assemblança
Jo penso que el rafel encara que s'asembli a la Toñi esta mes bo i dona mes morbo.
I de l'altra vancara dir que la Mayra no te tant de glamourrrr com ella ja voldria la Maira assemblar-se, esque a la petita la tinc idolatrada es tan guapa amb aquestes cuixes i auqesta pitrera uiuiuiuiuiiiiiiiii que em posso de calentonet
Comentario
-
Jordi ja es sap que com les Vancara no hi ha res que s'assembli ni en glamour ni en estil. Són úniques!!!!
Les que s'assemblin en aspecte ja li poden donar gràcies a déu.....
Petons!!!!Nunca seas el eslogan de nadie,
porque tu eres poesia.
Comentario
-
sou pitjors que jo
No sé, no sé,... L'atracció que alguns esteu manifestant per les Vancares està classificada com parafília incurable en el DSM IV (Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders). Abans desapareixerà la transsexualitat d'aquest catàleg que la vostra malaltia.
Comentario
-
Suposo que serà per la mirada trista, ja m'agradaria assemblar-me Kurk.... aix...
Originalmente publicado por nadiaAhir el Benito em va dir que el teu avatar se't semblava, però jo no ho acabo de veure...Nunca seas el eslogan de nadie,
porque tu eres poesia.
Comentario
A través de Paypal.es
Xarxes Socials
- Carrer de Sant Adrià, 20
- 08030 Barcelona, Spain
- Tel: (34) 620 550 768
- Email: amicsgais@amicsgais.org
NIF: G62823000
Compte corrent a "la Caixa" per ajudar econòmicament al projecte GAG amb donatius o ingresar bestretes de les sortides:
Cuenta corriente en "la Caixa" para participar económicamente en el proyecto GAG con donativos o realizar ingresos de reservas de salidas:
ES76 2100 3005 4822 0044 7001
La asociación Grup d'Amics Gais, Lesbianes, Transsexuals i Bisexuals (GAG) no se resposabiliza de las opiniones de colaboradores y usuarios.
La web del GAG puede contener enlaces a otras páginas de terceras partes que no puede controlar. Por lo tanto, el GAG no puede asumir y declina cualquier responsabilidad por el contenido que pueda aparecer en páginas de terceros. El GAG se compromete a eliminar cualquier contenido que pueda ser considerado ilícito. Puedes leer las normas del forum.
Comentario