Des de què va començar el curs vam començar a tindre problemes per quedar i veure'ns... El cas és que en un d'aquests caps de setmana en que vam quedar, anavem pel carrer agafats de la mà i vam tindre la mala sort de què uns companys de la seva classe ens veiessin.
Al principi ell passava dels seus comentàris homofòbics però a cada dia que passa pateix més bulling a l'institut. Al final a casa seva també es van assebentar de què ell estava amb mi i, tot i que ell els va voler convèncer de que la bisexualitat no és un prolema (l'argument que feia servir era "l'amor és un sentiment i els sentiments no distingeixen entre sexes") els seus pares han començat a fer el possible perquè no ens puguem veure.
Ells creuen que com que ell és bisexual, poden aconseguir que torni a ser heterosexual; això ho fan intentant que no ens poguem veure i, de moment ho estàn aconseguint...
Les presions que rep a l'institut i a casa seva l'estan fent canviar, fins al punt de posar en perill la nostra relació. Ja no té tant interès en quedar amb mi i no m'explica tantes coses sobre ell com feia abans.
Jo a ell me l'estimo molt (fins al punt de què durant l'estiu li vaig donar la meva virginitat), i semblava que ell també m'estimava a mi, però tinc por de què per culpa de totes les pressions que ell rep, talli amb mi... Què és el que puc fer per evitar que això passi?
Comentario