Anuncio
Sopar del dissabte 16
-
Vi millor que H2O
Raul,
ja he quedat amb el JB que jo portaré el vi. Intentaré arribar a les 17h portant-lo ja. Si no en puc portar prou ja faré alguna escapada després.
Nadia
-
Buscando un hipermercado en la sección de ultrmarinos.... aaaaahhhhh, aaaaahhhh.....
Hola Nadia, si vols ens anem una estona a buscar alguna cosa de menjar,juas, juas,... no tinc ni idea que hi ha per la plaça de Sants, però segurament que hi ha alguna cosa. Segur que no els importa als nois i noies de H2O.
Vinga petons!!!!
Dejar un comentario:
-
Depilación
OK, la cosa és: s'hauria de comprar abans de les 17h? o hi ha la possibilitat de fer-ho després en algun moment lliure entre activitats? La segona opció m'agradaria més, però si cal també puc arribar més aviat.
Nadia
Dejar un comentario:
-
Hola Nadia, tinc un idea, jo portaré embutit. Tu pots portar pa, tomaquets i oli, per complerta el que portaré jo.
O pots comprar un altre cosa, si vols t'ajudo.
Petonets!!!
Dejar un comentario:
-
Nadia
Hola Nadia,
Tu no te preocupes que te ayudo yo, lo único que hemos de concretar es la hora y el lugar.
Pentons
JB
Dejar un comentario:
-
Sopar del dissabte 16
Poso el post aquí per què el forum Actividades no em deixa .
Haviem quedat per portar menjar pel sopar del proper dissabte. Molt bé. Però... jo vinc de fora de Barcelona i vinc en tren. La meva proposta seria comprar alguna cosa el dissabte a la tarda a Barcelona i m'agradaria quedar amb algú per fer-ho junts i així poder triar bé el què i tenir ajuda per portar-ho. Hi ha alguna ànima caritativa disposada, plis?
Nadia
Etiquetas: Ninguno
A través de Paypal.es
Xarxes Socials
- Carrer de Sant Adrià, 20
- 08030 Barcelona, Spain
- Tel: (34) 620 550 768
- Email: amicsgais@amicsgais.org
NIF: G62823000
Compte corrent a "la Caixa" per ajudar econòmicament al projecte GAG amb donatius o ingresar bestretes de les sortides:
Cuenta corriente en "la Caixa" para participar económicamente en el proyecto GAG con donativos o realizar ingresos de reservas de salidas:
ES76 2100 3005 4822 0044 7001
La asociación Grup d'Amics Gais, Lesbianes, Transsexuals i Bisexuals (GAG) no se resposabiliza de las opiniones de colaboradores y usuarios.
La web del GAG puede contener enlaces a otras páginas de terceras partes que no puede controlar. Por lo tanto, el GAG no puede asumir y declina cualquier responsabilidad por el contenido que pueda aparecer en páginas de terceros. El GAG se compromete a eliminar cualquier contenido que pueda ser considerado ilícito. Puedes leer las normas del forum.
Dejar un comentario: