d'una canell d'edició limitada.
DENISE RAMÍREZ | EDITORA
Comunicòloga de l'UNAM, amb especialitat en periodisme.
CIUTAT DE MÈXIC.- Quantes vegades hem escoltat que les canells Barbie són per a nenes?
Al cap i a la fi, durant dècades la marca ha anunciat els seus productes amb comercials on
només apareixen nenes. Però sembla que això està per canviar.
En un nou comercial de la marca de Mattel, on es fa promoció a la canell edició limitada de
Moschino (una casa de modes italiana), apareix un nen jugant amb la Barbie en companyia
de dues nenes.
La popular canell, creada en col·laboració amb la casa de moda que vesteix a celebritats com
Madonna i Katy Perry, es va esgotar en les botigues i, d'acord amb Vogue, en eBay ja es ven
fins i tot en 800 dòlars.
Sens dubte, és sorprenent l'èxit que ha tingut entre els fanàtics tant de Barbie com de
Moschino, igual com el comercial hagi inclòs un nen. El video en YouTube ja excedeix les
130,000 vistes i en els comentaris es llegeix el grat dels qui veuen això com una forma
més d'acceptar la diversitat, sobretot en un àmbit en el qual s'havia creat una gran distinció.
En anys recents, la marca ha intentat canviar la percepció dels qui veuen Barbie com una
nina que preserva la imatge superficial de la dona.
El mes passat va publicar un va anunciar que, més que promoure una canell, insta les
nenes a imaginar que poden convertir-se en el que sigui que desitgin.
Font de la notícia: Dineroenimagen.com