L'altre dia, al Quizás, veient al Miki babejant davant un video de les Baccara vaig recordar que jo també he pecat. El nom del duet femení que em va arrosegar a l'abisme de la canción ligera és Las Grecas. Així, a casa, entre piles de cds de black metal i violència sonora electrònica descansa el seu doble recopilatori. Què tenim aquí? una parella de noies que, abans de desfer-se per culpa de les drogues, van regalar-nos un pila de cançons amb un acompanyament a l'alçada de Triana (el millor grup de rock espanyol de la Història). Bé, un altre dia en parlo més, però ara la pregunta és: algun altre fan de Las Grecas entre els addictes al fòrum?
Anuncio
Las Grecas
-
Las Grecas
Més d'una vegada he manifestat el meu disgust per aquest tipus de música que a vegades porta el misteriós adjectiu de gai. Però...
L'altre dia, al Quizás, veient al Miki babejant davant un video de les Baccara vaig recordar que jo també he pecat. El nom del duet femení que em va arrosegar a l'abisme de la canción ligera és Las Grecas. Així, a casa, entre piles de cds de black metal i violència sonora electrònica descansa el seu doble recopilatori. Què tenim aquí? una parella de noies que, abans de desfer-se per culpa de les drogues, van regalar-nos un pila de cançons amb un acompanyament a l'alçada de Triana (el millor grup de rock espanyol de la Història). Bé, un altre dia en parlo més, però ara la pregunta és: algun altre fan de Las Grecas entre els addictes al fòrum?Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 9 de June, , 14:31:59.
Etiquetas: Ninguno
-
Jo l'altre dia em vaig agafar el "Gipsy rock" de la biblioteca. La veritat és que "Te estoy amando locamente" és una de les millors cançons pop que s'han fet mai a Espanya. Em va fer molta gràcia la versió nonaino-rockera de "La zarzamora" (clàssic de la copla fet famós per Lola Flores) i les referències orientalitzants del disc "ammmma immmmmi....".
La veritat és que no conec Triana, però la música de las Grecas tenia la virtut de ser a la vegada experimental i petarda. Potser el so hagi envellit una mica, però fa gràcia com barreja la música rock de l'època amb la rumba-flamenc. Potser no tan assequibles ni petardes com Azúcar Moreno (les seves continuadores més òbvies), però musicalment les Grecas estan molt més amunt.
Les vancara hem pensat a fer "Te estoy amando locamenti".
"Si me aconvensoo
si me aconvensoooo
dame tu ausensiii
que sabe a besooo
nainonainonai nainonainonai
nainonainanonainanona...."
Al cap i a la fi, crec que elles es van inventar el després repetit fins la sacietat "nonainonai". No?
-
A veure si és veritat
Originalmente publicado por rafelLes vancara hem pensat a fer "Te estoy amando locamenti".
El so de Las Grecas és completament anys 70 així que ha de sonar desfasat per força. Especialment per oïdes tendres educades en el pop baix en calories dels 80.Editado por última vez por nadia; https://www.amicsgais.org/forums/member/33-nadia en 9 de June, , 14:31:15.
Comentario
-
a mi tambe m'agraden
Hola Nadia, soc el Jordi i a mi tambe m'agraden las grecas es una musica que em porta molts records i al marge de que em diguin que soc un "calorro" he de reconeixer que entre tants artirtes que m'agraden com mike oldfield, la e.l.o. tears for fears, fleetwoodmac etc, tambe estan las grecas asi que aqui tens a un altre fan d'aquest duo ja desaparegut.
Comentario
-
Grecas forerver!!
Crec que hem de recuperar la memòria històrica d'aquest grup tan entrenyable, jo també m'hi apunto, entre tots podem fer que tornin a aparèixer. Formen part del nostre imaginari col·lectiu. Les vancaras farem un homenatge dintre de poc. Us hi esperem.
Comentario
-
Las grecas siempre...Tina y Carmela
No sécomo decir lo que fueron son y serán para mi estas mujeres ..sólo decir que sus cuatro albunes ,Gipsy-Rock,Mucho Más,Tercer Albúm y Casta viva contienen auténticas joyas desconocidas para el gran público que sólo se conoce la rumba del te estoy amando...enfin espero que quien tenga material videos o cualquier soporte lo haga saber para compartir promocionar y homenajear a estas mujeres rompedoras y valientes en su época....un beso a todos ya os explicaré mi relación con ellas desde pequeñito besosss desde Madrid a todosssss....
Comentario
-
Originalmente publicado por rafel Ver MensajeJo l'altre dia em vaig agafar el "Gipsy rock" de la biblioteca. La veritat és que "Te estoy amando locamente" és una de les millors cançons pop que s'han fet mai a Espanya. Em va fer molta gràcia la versió nonaino-rockera de "La zarzamora" (clàssic de la copla fet famós per Lola Flores) i les referències orientalitzants del disc "ammmma immmmmi....".
La veritat és que no conec Triana, però la música de las Grecas tenia la virtut de ser a la vegada experimental i petarda. Potser el so hagi envellit una mica, però fa gràcia com barreja la música rock de l'època amb la rumba-flamenc. Potser no tan assequibles ni petardes com Azúcar Moreno (les seves continuadores més òbvies), però musicalment les Grecas estan molt més amunt.
Les vancara hem pensat a fer "Te estoy amando locamenti".
"Si me aconvensoo
si me aconvensoooo
dame tu ausensiii
que sabe a besooo
nainonainonai nainonainonai
nainonainanonainanona...."
Al cap i a la fi, crec que elles es van inventar el després repetit fins la sacietat "nonainonai". No?
Comentario
-
Las Grecas siempre auténticas lo mas chochi y Rapaz
Originalmente publicado por jordi glez Ver MensajeHola Nadia, soc el Jordi i a mi tambe m'agraden las grecas es una musica que em porta molts records i al marge de que em diguin que soc un "calorro" he de reconeixer que entre tants artirtes que m'agraden com mike oldfield, la e.l.o. tears for fears, fleetwoodmac etc, tambe estan las grecas asi que aqui tens a un altre fan d'aquest duo ja desaparegut.
Comentario
A través de Paypal.es
Xarxes Socials
- Carrer de Sant Adrià, 20
- 08030 Barcelona, Spain
- Tel: (34) 620 550 768
- Email: amicsgais@amicsgais.org
NIF: G62823000
Compte corrent a "la Caixa" per ajudar econòmicament al projecte GAG amb donatius o ingresar bestretes de les sortides:
Cuenta corriente en "la Caixa" para participar económicamente en el proyecto GAG con donativos o realizar ingresos de reservas de salidas:
ES76 2100 3005 4822 0044 7001
La asociación Grup d'Amics Gais, Lesbianes, Transsexuals i Bisexuals (GAG) no se resposabiliza de las opiniones de colaboradores y usuarios.
La web del GAG puede contener enlaces a otras páginas de terceras partes que no puede controlar. Por lo tanto, el GAG no puede asumir y declina cualquier responsabilidad por el contenido que pueda aparecer en páginas de terceros. El GAG se compromete a eliminar cualquier contenido que pueda ser considerado ilícito. Puedes leer las normas del forum.
Comentario