Petersburg i Moscou, aquest estudi pioner analitza com la música popular
postsoviètica informa sobre coneixements corporals de l'homosexualitat
masculina russa. Basant-se en investigacions etnograficas, anàlisi musical,
i en la teoria fenomenològica, Stephen Amico ofereix una anàlisi tècnica
d'experts de rock rus, de la música pop russa i de la "música de estrada",
amb la intenció d'obrir un debat sobre les percepcions físiques i corporals
dels homes homosexuals que trabjan amb música.
També descriu com els artistes de música popular utilitzen lletres de cançons,
arrossegament, moviments físics, imatges de dones, cossos masculins
sexualitzats, i altres eines per expressar, de manera implícita o explícita,
l'orientació sexual a través de les seves respectives performances. Finalment,
Amico descobreix com aquestes actuacions ajuden els homes homosexuals
russos desenvolupar els seus propis espais socials i les seves subjectivitats,
en relació significativa amb ells mateixos i amb els altres amb els quals
comparteixen una "orientació sexual no tradicional", és a dir, no
heteronormativa.
Autor: Stephen Amico
Data de publicació: juny 2014
Pàgines: 336 pages
Editora: University of Illinois Press